Sitter mest och stirrar på den här tomma sidan och försöker skriva någonting vettig, som känns. Men det blir inte så.
Sover för länge och gör mig klar för att åka till Gekås med familjen. Hatar att åka dit. Mycket folk och inga vidare kul ting. Åkte bil och lyssnade på musik och tänkte. Hade ganska trevligt där ändå. Inte alltför mycket folk och glittriga nagellack. Tyckte synd om min farbror som var ensam hemma(haha wtf?!) så bjöd hem honom på middag. Skrattade och hade ont i magen. Det var trevligt.
Att jag somnade tidigt hjälpte tydligen inte så mycket. Vaknade i och för sig halv sex i morse, men somnade om och sov till halv tio. Men men. Trixar med toffsar och målar glitter på naglarna. Det kunde varit varmt ute, om det inte hade blåst så förbannat. Jag kunde promenerat i skogen, eller bland husen. Ska göra det. Lovar mig själv. Lyssnar på Sum41 istället och drömmer mig bort. Två dagar kvar. Två. Sen några månader till. Sen är det i och för sig ännu ett helt år kvar. Men det bli inte lika svårt, tror jag, hoppas jag. Tror att det kommer vara lite som slutspurten, när man mest springer så fort det bara går, för att få komma i mål och slänga sig utmattad på marken. Ska göra det. Slänga mig utmattad på marken alltså, om ett år och några månader. Vad som händer sen är en annan historia. Det ska bli bra det här, hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0