MVG:N, skrivande och 18-årsdag

Jag presterar och presterar. MVG hit och MVG dit, men inte ens ett MVG+ kan stilla min prestationsångest. Jag verkar inte inneha förmågan att vara nöjd. I alla fall inte med mig själv. 
Snön ligger numera skimrande vit, och blöt, över hela stan och bussarna kommer femton minuter sent men det gör ingenting för hela världen är femton minuter sen just nu, känns det som. 
Jag är stressad och skriver på boken. Har tusen idéer och miljoner känslor som svämmar över, men kommer ingenstans ändå. Ligger cirka tio sidor efter i planeringen och har sån panik så ni anar inte. Måste skriva i kapp, men vet inte när.
I morgon fyller jag 18år. Känner väl inte så mycket för det egentligen, mer än att det är stressigt. Mys med familjen i morgon, fest på fredag, fest + utgång på lördag och så fest på måndag igen. Vet inte hur jag ska orka. Hade helst bara tagit det lugnt och skrivit på boken. Måste måste måste måste skriva. Åååååh.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätteduktigt med MVG, även om du inte kan vara nöjd så får du allt ge dig en klapp på axeln och säga "det här klarade jag!"
Grattis i efterskott också!<3

2012-12-25 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0