Por qué siempre soy yo la de la mala suerte?

Torka aldrig tårar utan handskar är den bästa boken i hela världen. Nu vet ni det. Streckläste. Grät konstant. De senaste dagarna har jag även skrivit massor på boken. Det behövdes. Är som alltid efter i tidsplanen. 
Jul har det också varit. Det blev väldigt otraditionellt men roligt. Vi satt mest och pratade och drack öl och vin och drinkar osv osv på min farbrors lilla pub. Satt med min syster, min kusin och hans mamma till fyra och pratade. Har väl inte haft roligare på länge. Sedan har jag bott med mamma i lägenheten och vi har väl mest pratat, sett på tv, gått promenader och handlat på rean. Så det känns väl, helt okej. 
Har inte så mycket intressant att skriva just nu, eller jo, det har jag, och ni ska väl kanske få ett litet smakprov på boken också men nu har jag bråttom eftersom jag ska till mormor och morfar. Och sen ska jag nog bo hos mamma, och där har min dator inget internet så vi hörs väl när vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0