Boy now get your paws right off me

Har precis kollat klart gay-galan. Så himla fint! Tyckte inte alls att det var varken töntigt eller fjolligt. Det blir ju ofta ett spektakel utan något allvar eller sensmoral. Men jag tyckte faktiskt att det var riktigt fint! Det sades många kloka ord, och jag skrattade faktiskt en hel del med. Och fina fina Anton! Mitt homohjärta slår ett extra slag för honom.
För övrigt har jag ny header, så uppdatera webbläsaren om ni inte ser den. Känns som söndag idag, och jag blir glad. Gillar tanken på att det bara är lördag, samt att det snart är lov. Ååååhh! Ska till stallet, och plugga lite med. Förhoppningsvis skriver jag någonting mer vettigt som ni kan läsa sen med. Allt det här vardagspratet är inte vidare intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0