He ate my heart...

Kollat på Top Model Sverige idag, och bara känt mig så där allmänt tjock. Men men. Varit inne i stan med mami också, och bara myst. Ute blåste isvinden, och det sved i händerna när jag bar kassar med vinflaskor utan vantar. Jag tycker inte ens om vin. I prylbutiken hängde jag vid asiendelen, och kollade på kinesiskt te, och japanska ätpinnar. Jag älskar att äta med pinnar. Köpte ett svensk-kinesiskt lexikon med.
Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Dead by April, och så. Ska klippa i lite kläder sen. Jag, saxen, nålen och sandpappret har lite granna jobb att göra haha. Vi är allt bra hopplösa ihop.
Systern spelar hög musik, och det dunkar i mina väggar. "That boy is a monster". Ja, det är han verkligen....
Dead by April - Carry me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0