I won't look back at this as a time i enjoyed..

Snyggingen i röd keps. *Dör*
Ute fryser hela världen till is. Jag låter den mer än gärna frysa ihjäl utan mig. För vi har öppnat dörren och välkomnat februaridagarna nu. Februari som alltid skakar av meningslöshet, kyla, tomhet och mörker. Det är så varje Februari, och jag längtar som vanligt mest bort. Vill gömma mig under täcket, i värmen, och vänta på bättre tider. Gå i ide, och längta efter någons armar. Inte tänka, inte finnas. Bara glömma bort allt. Hoppa över hela jävla februari. Februari är inte okej. Kan ingen bara hålla om mig. Kan ingen bara säga att det är okej, och låta mig gråta i dennes armar hela månaden ut. Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0