All by myself. I'm here again. All by myself. You know I'll never change.

Ensam i sängen, med datorn i knäet. Den blir överväldigande ibland, den här ensamheten. Jag önskar att jag gjorde något. Men ute blåser vinden, pappa är på tävling igen, syster som har vänner + ett liv är hos dem, mamma har huvudvärk, katterna har somnat. Jag vill spela gitarr, eller kanske främst ha en som är bra och stämd, springa tills jag spyr och somna på badrumsgolvet.
Jag lyssnar på Ed Sheeran (snyggaste gingern ever? mhm) och sjunger att "Maybe I'll get drunk again. I'll be drunk again. I'll be drunk again, to feel a little love."
Mm så kunde det vara. Istället är det söndag. Båten har vänts på rätt köl igen, för ett tag i alla fall. Klockan är snart tolv. Den här dagen blir det ingenting med, precis som alla andra dagar. Två skoldagar kvar. Avslutning på torsdag. För exakt ett år sedan befann jag mig på Kreta och struntade i allt/andades/levde/överlevde. Då var då. Nu är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0