Sommaren är den finaste dagen på året

Vill mest bara lägga min ner på trottoaren och gråta. Inte för att livet är särskilt svårt, eller krävande. Grillröklukten sprider sig mellan villorna, in i huset, och fastnar i mina kläder, i mitt hår. Jag spelar gitarr, äter kiwi, drömmer om människor från förut, och klipper häckar. Det är inte illa, verkligen inte. Jag ska inte klaga.
Ville egentligen bara säga det, att jag gråter fast allt är bra alltså. Det är nog mest för att jag behöver en kram, eller en fin stund med någon som inte är min katt, en stämd gitarr, och någon som lyssnar. Men allt är bra, jag ska inte klaga. Sommaren är ju den finaste dagen på året. 

Kommentarer
Postat av: knslan.webblogg.se

Skulle gärna krama om dig och lyssna på dig när du spela. Bara ge dig den närheten du önskar! :)

2012-07-01 @ 21:06:05
URL: http://knslan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0