Give me love eller låt mig va

Tvåan är över. Sommarlovet är här. Jag är mest arg. Det slutar dåligt och jag håller fast vid allting. Ed Sheeran går på högsta volym och klumpen i halsen växer som en cancertumör och fyller hela mig. Jag torkar tårar i kollektivtrafik och hela vägen hem. Allting blir fel och jag mår illa. Det blir ingen bra torsdag, ingen bra avslutning. Jag somnar när det fortfarande är ljust ute.

Fredag. Citronjuice och jag springer med Ed i öronen och känner mig oövervinnelig, och smulorna från gårdagens ilska vill inte sopas av bordet. Det regnar och Ed gör mig fortsatt sällskap. Jag vill mest göra ingenting och glömma bort att livet just nu känns rejält meningslöst. *Repeat* *Repeat* *Repeat*. Give me love men haha nej aldrig jävla forever alone. Åldersnoja och vuxenskräck, trots att jag känt mig som 35 hela mitt liv. *Höjer volymen* All I want is the taste that your lips allow. Fucked up liv. Tönt. Schizo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0