När sommarn kommer flyr jag över haven

Har egentligen ingenting att skriva om. Är glad för att det är helg och fint väder. Finns inte mycket mer att säga. Jag är stressad, men gör ändå inte det jag borde/måste/ska. Skjuter upp saker och hatar mig själv för det.
Vill ha lov och promenera i det fina vädret och glömma bort att jag håller på att få benhinneinflammation, äta chips och se på film om kvällarna, shoppa i massor, kanske åka till Helsingborg, skriva alltför meningsfulla texter och låtsas att jag har någon som helst talang gällande tecknande. Två veckor kvar, sen är jag där/gör jag det, och jag kommer tjata och räkna dagar ända tills dess, ända till 30/3. Ni får stå ut.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0