Min rastlöshet är min

Den här fredagen har känts som världens längsta jävla dag. Men nu har jag äntligen fått höstlov. Med tanke på att jag har försovit mig + sovit/gäspat mig igenom lektionerna de senaste tre veckorna kommer det väl relativt lägligt. Inte för att det finns tid för så mycket vila. Och nej, jag ska inte göra massa roliga saker. Jag ska plugga. Jag vet vad ni tänker. Jag undrar hur mina lärare tänker. Men den här fredagskvällen ska i alla fall spenderas med stearinljus, thaimat, och film. Andra lovplaner är väl mest att andas, åka till Helsingborg, träna och umgås med mamma. Har för övrigt kollat på lägenhet till henne idag. Antar att det börjar bli verklighet det här. Ska väl träffa vänner också, för att köpa presenter och fira 18-årsdagar. Men vänta nu, hur gör man när man umgås? Det var så länge sedan att jag knappt vet hur man gör. Jag bara pratar för mycket, eller glömmer bort alla andra och fastnar i en egen värld med min almanacka eller fortsätter min otroligt poetiska text samling som för tillfället befinner sig i min mobil. 
Så är det Halloween också. Ja justja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0