Om ingenting

Lite småändringar härinne nu. Inget major, men ändå! Resten får vänta tills jag kommer hem till pappa, eller om jag kanske orkar fixa lite med det trots att jag egentligen inte har något internet här hemma hos mamma (delar mobilens internet till datorn med jävlar vad långsamt det blir). Annars händer det väl inte mycket. Eller jo, det gör det visst det. Har haft ett underbart lov. Mycket mys, mycket fest, mycket dricka, mycket dans, mycket skratt osv. Nu är det slut och jag mår illa av bara tanken på att behöva vakna av klockan halv sju i morgon. Dör dör dör dör dör dör dör dör dör dör dör dör dör dör.
Igår såg jag melodifestivalen för första gången i år. Var så trött efter fredagens väldigt sena, och roliga natt, och såg väl inte så jättemycket. Tyckte det var vidrigt dåligt i alla fall. Men melodifestivalen är väl inte känt för att vara så superbt direkt.
Söndagen har mest inneburit ångest, bokskrivande, och musik. Pappa och syster har varit här och ätit lunch. Och så har jag köpt lite nya träningskläder, och handlat linfrön, äpplen, gojibär, keso och spenat. Nu gör Passenger och Mumford and sons mig sällskap en stund. Bones börjar om fyra minuter och jag ska väl springa och hämta lite gojibär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0