Det är så jag säger det

'
Jag har lov. Är glad för det. Mars lider mot sitt slut. Är glad för det. I kväll borde jag gå ut och festa med mina vänner. Men det verkar väl som att jag kommer sitta hemma i lägenheten helt själv. Inte ens mamma är hemma. Är tydligen lite begränsat antal på förfesten, så jag kan väl inte gå dit. Och egentligen var jag inte sugen alls. Men man känner sig ju lite utanför om man sitter helt själv hela kvällen, och hela natten. Kanske går ut ändå, trots att jag inte har förfest, trots att jag inte kommer vara härligt full och bubblande glad. Bara för att dansa, och hålla koll på vad människor gör.
Detta blev en sjukt opoetisk, relativt astråkig text. Hoppas ni njutit lite av bilderna på årets första vårtecken i alla fall. Så kan vi ignorera att det ligger snö kvar längs vägarna, och att det är minusgrader om nätterna. 
Tack och hej.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0