When I'm losing my control, the city spins around

Klädd androgynt. Börjat gilla det igen. Det hemska är bara att jag blir för mycket kille i mitt korta hemska hår. Hatar det. Verkligen hatar det. Mitt hår som alltid växt jättefort känns helt plötsligt som att det inte växer alls. Vill ha tillbaka mitt fina hår igen. Eller nej, inte det långa hemska jag hade innan, men lite mellanlångt och mer frisyr. Är så trött på min nuvarande frisyr att jag kan spy. Är så trött på mig själv att jag kan spy. Vill verkligen tycka om mig själv som jag gjorde innan. Men då fanns det ju något att tycka om. Det gör det inte längre.
Okej, nu börjar jag bli alltför patetisk. Ska sluta gnälla och slå på mitt vanliga robot-läge och göra läxor. Hatar mitt liv atm. Lov tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0