Will you, won't you, be the one I'll always know?

Idag har varit upp och ner med tvära vändningar. Men den rör sig framåt ändå, tiden alltså. Luftens molekyler likaså. Vinden är helt sjuk, och verkar inte ha några som helst planer på att friskna till. Vill ha tillbaka mitt vårväder.
Idag har nog allt mest känts tråkigt. Har världens klädproblem då allting är gammalt och tråkigt, vädret är skit, skolan stressar, och lektionerna är onödiga och långsamma. I-landsproblem, men de får allt att ta emot lite, kännas lite tungt, men jag tänker på Jonas program av Livet blir bättre, och försöker se att det inte är hela världen, att det blir bra. För det blir det, någon dag, ganska snart hade jag tänkt.
I morgon är en ny dag, och den kommer bjuda på samma som denna dagen gjort, fast med ännu lite mer stress. Torsdag blir ännu värre med tidig morgon och alla lektoner jag hatar. Men är ledig på fredag och det känns ju mer än bra.
Det här livet har ingen mening om jag inte ger det en.
Ja, jag är tvivelaktigt skyldig, men till vad bestämmer bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0