I'm free to fall apart

Jag dricker hallonsmoothie och äter knäckebröd på altanen, skriver på roman-analyser i solen uppe på övervåningen, distraheras av fågelsång som överröstar min, för en gångs skull, lågmälda musik och krattar löv på baksidan. Det är fint med lediga dagar, det är det verkligen. Särskilt om solen behagar närvara och fåglarna är på sånghumör. Sånna dagar är nog de enda då jag inte sörjer, utan ibland till och med gläds, över att jag bor i en håla in the middle of nowhere.

Kvällen ska spenderas hos en vän och det är både ångest och jättenej, samtidigt jättemys. Vet inte vilket som kommer ta överhand i slutändan. Jag behöver kanske sociala situationer, men prata med folk har aldrig varit min grej, eller ja, så länge vi pratar om någon annan än instabila mig så ska det nog gå bra. Kom just på att det är valborg idag va? Ännu en sån där awkward dag/kväll/natt när jag borde vara full på någon fest, fast istället ältar min existens. Att följa strömmen har nog aldrig varit min grej det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0