De här väggarna rasar, och jag undrar vad som händer.

Från weheartit
Jag vill flytta med fåglarna som trotsar Atlanten, leva vid en brant med ena foten över kanten.
För markens vita täcke har dragits undan, smält bort och runnit ner för backarna. Vinden sliter lite för hårt i husknutarna, men marken är grön, och termometern visar plusgrader så då gör det ingenting. Det stressar lite att det redan är fredag. Jag vill inte tillbaka. Winnerbäck i högtalarna för det är en sån morgon. Idag är en dag som kommer fyllas med saker jag egentligen inte vill göra. Mer meningslöshet, mer slöseri. Vet inte varför jag låter det bli så. Borde ta mig ur, ändra, och göra det jag vill istället. Vara mindre låst.
Men istället ska jag sminka mig, försöka stå ut med mig själv, och vara likt en robot. Det är enklast så, för nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint du skriver sötis. Äntligen är snön borta, nu saknas bara några extra plusgrader!



Sv: Tack! Älskar det också :)

2012-02-24 @ 15:05:47
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0