Kyss mig

Såg Kyss Mig igårkväll/natt. Vet inte om jag älskade den eller hatade den. Tyckte det var så mycket ångest över hela den. Allas relationer var jättejobbiga. Tyckte den där Tim kändes helt vidrig. Han och Mia hade ingen relation alls kändes det som. Och sen Fridas mamma och Mias Pappa. Alltså vad var det. Han var ju helt VIDRIG, visst blev han bättre på slutet, men han kändes jätteobehaglig, medan man fick ett väldigt trevligt intryck av henne. Passade liksom inte alls ihop. Sen Frida och Mia då. Tyckte de liksom gjorde lite för stor grej av det egentligen. Men jag vet inte. För jag fattar ju ändå att det kanske inte är det lättaste. Tyckte de var himla fina ihop ändå, och gillade slutet. Det var en svår väg dit, men att filmen slutade just där, just som den slutade tyckte jag var himla bra. Det är ju en ganska förutsägbar film, men det fanns några mer oväntade delar. Den var ångest, men ganska realistisk, och..bra. Typ. Nej, men jag gillade den. Det är inte den bästa lesbiska film jag sett, men den får helt klart godkänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0