Jag reser men når aldrig fram

Idag ligger stressen tung över mig. Helst av allt vill jag bara få gå en promenad i eftermiddagssolen, och sätta mig på balkongen och inte göra någonting, inte ens tänka. Men jag har tvåhundra sidor i en bok att läsa, en bra bok, men jag orkar inte just nu, spanskläxa, filmrecension på engelska, och vetenskapligt arbete om svordomar i svenska. VILL DÖ. NU. Måste till stallet, orkar inte, måste städa mitt rum, orkar inte. Idag är livet emot mig. Idag är det verkligen det. Men jag har bara en skoldag kvar, sen blir det Stockholm i två dagar, sen är jag ledig på fredag. Två skoldagar den här veckan alltså. Låter rätt bra ändå. Mycket bra när jag tänker efter. Men idag är jag stressad så får se om jag återkommer till er lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0