Respirando tu aire. Soñando tus sueños.

Vet inte vad jag ska skriva. Känner mig helt tom på ord. Är väl i och för sig tom på det mesta just nu. Vill helst bara ligga på balkongen, i solen, och skita i allt annat. Det är vad den här dagen gått ut på i alla fall. Skita i allt, och ligga i solen. Behövde det så mycket. Så oändligt mycket. Och vad jag offrade? En och en halv timmes idrott. Det var ingen förlust för min del i alla fall. Jag vill hellre dricka smoothies, sola, träna, skriva romananalyser och lyssna på colombiansk musik. Idrotten kan dö. Dödödödödödödö. Dammiga, plast- och svettluktande lokaler, fotbollsplaner, meningslösa lekar som är mer plågsamma än roliga, med folk jag hatar och en lärare som beter sig mer som en hormonstinn 15-åring en än lärare. Skjut dig själv. Skjut dig själv. Skjut dig själv.
Skjut dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0