Sorrow found me when i was young

När man inte trodde att man kunde bli mer nervös/mer stressad så blir man det, väldigt mycket mer. Ungefär där är jag idag. Åker bussar och lyssnar på musik som mest berättar för mig att jag inte är mitt skin. Det var ju intressant. Efter det är dagen mest som en gammal suddig semesterbild från 02 som mamma tog genom bilfönstret. Det regnar och regnar. Aldrig slutar det regna. Mina största problem rör mest kläder och mitt hår som inte växer fort nog. Och jag borde le, fast jag sitter mest tyst och ser ut på regnet som aldrig någonsin kommer sluta falla. Mina kusiner skjutsar mig hem från stallet och som alltid skrattar jag så det räcker fram tills nästa gång jag ser dem. Att autocorrect  på mobilen kan bli så kul.
weheartit

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, hur har din vecka varit hittills? :)

Min största dröm är att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke som ska bli större än H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

2012-05-10 @ 20:31:15
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas du får en bra start på helgen :D

2012-05-11 @ 17:25:59
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0