Stockholm 15-17 maj

07.00 går bussen upp mot Stockholm. Jag är nog mest trött och sur. Tänkte att "fan vilket skitresa det här kommer bli då", och ville mest kliva av bussen, och springa hem. Men jag stannade kvar, uppenbarligen, och tur var väl det. Tänkte väl ta och bildbomba er lite nu. Eller ja, bomb och bomb, men några stycken.
Eftersom att jag inte umgås särskilt mycket med min klass, så var jag väl relativt asnervös över den här resan. Tänkte att de nog skulle lämna mig ensam på någon bänk någonstans, helt ensam, och att jag skulle ha astråkigt. Men faktum är, att de inte är så dumma ändå, de där klasskompisarna. Till och med väldigt trevliga, faktiskt. Jag fick äta med dem, och dricka öl också, så man klagade ju inte direkt (har man öl klarar man allt) även om både rygg, knän och fötter totalstrejkade efter alldeles för mycket promenerande. Vad mer då, jo just det, vi var på museum och i gamla stan, hann med vasamuseet en lite stund där på slutet också. 
Det var trevligt. Det var det. Maj var i övrigt också en fin månad. Väldigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0