Promise me, promise me I will be fine without you..

Borde sova. Kan inte. Har ni besökt IzaTown så vet ni att nätterna är min mest aktiva tid då jag skriver, funderar extra mycket och lyssnar på fina ljud. Önskar att det kunde bli så där skönt att sova igen, så som det var förr. Men det blir liksom aldrig det. Har någon slags hatkärlek till nätter. Vet inte. Ska i alla fall ge det ett försök. I morgon slutar jag tidigt. Hade behövt stilla shopaholicen i mig lite granna. Får se hur det blir med det. Shoppa ensam är lite ångestladdat för mig. Fast det mesta är väl ångestladdat för mig. Jag är ju rätt labil av mig, om jag får säga det själv. *Höjer volymen på musiken*
Ska sova, snart. Lovar mig själv det. Sen att jag är så fruktansvärt dålig på att hålla det jag lovar det är en annan femma. Det trycker vi in, gömmer bland andra gamla lögner lååångt där bak i hjärnans mörkast skrymsle. Det bli bra det här. Intalar jag mig själv. Det intalar jag mig alltid, och vi vet ju hur det brukar sluta.
Hej nattångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0